YouTube reklama – kas efektyvu, ką rinktis, kam tinka?

Trečias pagal lankomumą pasaulyje internetinis portalas – YouTube. Portalas stovi po bendru Google kompanijos ruporu. Ir ši sistema jau tituluojama kaip antroji didžiausia paieškos sisitema pasaulyje iškart po Google paieškos. Būtent vaizdo įrašų paieška yra perkopusi šį skaičių. Pakalbėkime apie Youtube reklamą.

Youtube reklamos pozicijosBendruoju atveju video reklama skirta įvaizdžiui formuoti, naujo produkto supažindinimui, įvedimui į rinką. Formatas leidžia pristatyti išsamesnę informaciją apie produktą arba paslaugą. Tačiau dažniausiai video reklama negeneruoja tiesioginių pardavimų el. prekyboje. Pastaruoju atveju reikėtų rinktis kitus formatus. Tačiau YouTube reklama neapsiriboja tik video reklama, veikia ir tradiciniai vaizdiniai reklaminiai skydeliai. Kokie yra YouTube reklamso formatai (žr. pav.)?

Vienas iš video reklamos privalumų YouTube tinkle – reklamos pigumas. Pigiai, greitai ir tikslingai galite pasiekti auditoriją. Peržiūros kaina nuo 0,01 EUR iki 0,05 EUR ar daugiau. YouTube reklamos taikymas tikslus – pagal demografinius rodiklius (amžių, lytį), pomėgius, vaizdo įrašus ir kanalus. Įkomponuoti į bendrą reklamos strategiją galima ir remarketingą su vaizdo įrašu.

Priklausomai nuo pasirinkto YouTube reklamos formato – apmokestinama gali būti už paspaudimą ar video peržiūrą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *