10 priežasčių – kodėl verta turėti Google Ads reklamos sertifikatą

Lengviau įsidarbinsite marketingo įmonėje
Sertifikatas tai didelis pliusas ir privalumas, jeigu ketinate įsidarbinti marketingo kompanijoje. Taip įrodote, jog turite teorinių žinių. Lieka tik įrodyti gerą marketingo praktiką.

Pagerinkite reklaminių kampanijų rezultatus
Žinios pagelbės praktikoje. Tai, ką mokysitės Google Ads sertifikatams – pravers jums praktikoje, nereikės klaidžioti ir mąstyti kaip kas veikia. Iš anksto turėsite sukaupę šias žinias.

Tai paprasta ir lengva
Vos per kelias dienas ar savaites (priklausomai nuo jūsų gabumų), galie išmokti ir net išlaikyti egzaminą.

Tai nemokama
Google Ads reklamos sertifikatas yra naudingas ir puikiai papuošs Jūsų CV. Ir negana to, egzamino laikymas yra visiškai nemokamas.

Turėk naujausias žinias apie Google Ads reklamą
Google Ads sertifikatai galioja ribotą laiką. Reklamos platforma nuolat atsinaujina, todėl asmenys, kurie turi sertifikatus visada privalo domėtis naujovėmis ir koja kojon žengti su Google reklama.

Išmoksite daugiau nei tikitės
Praktikantai dažniausiai naudojasi populiariausiomis funkcijomis ir kai kurių specifinių nežino ar nepasinaudoja. Sertifikatui išlaikyti tenka mokytis teorijos ir susipažinti su dauguma funkcijų Google Ads sistemoje.

Jei jums trūksta PPC patirties, sertifikatas tai suteiks jums
Nors ir mokantis sertifikavimo egzaminui tenka dažniau susidurti su teorija, bet ne su praktika, tačiau daug klausimų yra praktinių ir šios žinios pravers. Pvz. jei norite tapti PPC specialistu, bet niekas nepriima jūsų į darbą dėl praktikos stygiaus, tai sertifikatas gali būti pirmas didelis žingsnis į Google Ads reklamos administratoriaus poziciją.

Darbdaviai ieško sertifikuotų
Dažniausiai darbdaviai ieško patyrusių ir sertifikuotų, tačiau jei sugebate parašyti gerą motyvacinį laišką, esate pasiruošę stropiai dirbti ir mokytis kompanijoje, galite rasti darbą vien tik turėdami sertifikatą.

Pagerink savo prekinį ženklą
Sukauptos žinios mokantis Google Ads egzaminui, padės pritaikyti praktikoje žinias ir pagerinti savo paties prekinio ženklo žinomumą.

Žinios pravers ir ne marketingo įmonėje
Net jei dirbsite ne marketingo įmonėje, jums tikrai pravers sertifikavimo žinios. Dažnai didelės kompanijos samdosi profesionalus iš išorės (AdWords reklamos įmones). Būdami sertifikuoti greitai susikalbėsite su specialistais ir žinosite ko jums reikia iš marketingo įmonės.

3 marketingo setreotipai – Google Ads reklama ir SEO

Geresnė svetainės kokybė = geresnis kokybės balas = pigesnė reklama

Dažniausias marketingo tikslas – investuoti optimalią sumą, su geriausia grąžą ir maksimaliai galimu dideliu pardavimų kiekiu. Kitaip tariant ieškomas marketingo investicijos aukso vidurys. Kiek kainuos Google Ads reklama, tai priklauso ir nuo skelbimi kokybės aprašymo ir nuo pačios svetainės. Jeigu svetainė kokybiška, greitai kraunasi, informatyvi (tekstas, video, aprašymas, nuotraukos, aiškiai išdėstyti „call to action“), tokiu atveju svetainė turės aukštesnį kokybės balą ir reklama kainuos pigiau. Vadinasi optimizuodami „nušaunate“ du zuikius. Vienok pigiau kainuoja Google Ads reklama, o kitu atveju kyla ir Google reklamos (SEO) rodikliai.

Google Ads reklama netiesiogiai veikia Google organinės paieškos rezultatus

Sklando įvairūs mitai ir spėliojimai, kaip veikia arba kaip neveikia Google Ads reklama organinius paieškos rezultatus. Vieni teigia – „Google AdWords reklama visiškai nedaro jokios įtakos natūraliems Google paieškos sistemos rezultatams“. Kiti mano – „Konkurentų tinklapis Google paieškoje rodomas aukščiau, nes matyt jie daug investuoja į Google AdWords reklamą“.
Tiesa ta, kad Google Ads reklamos platforma tiesiogiai nedaro įtakos Google natūralios paieškos rezultatams. Tačiau negalima teigti, jog visikai nedaro jokios įtakos. Praktiniai skaičiai rodo – ilgai naudojant Google Ads reklamą, žmonės įsimena prekinį ženklą ir pradeda daugiau ieškoti per Google paieškos sistemą, vyksta asistuojančios konversijos (angl. Assisted Conversion). Google paieškos varikliukas mato, jog jūsų prekinis ženklas dažniau ieškomas, todėl supranta, jog jūsų svetainė kokybiška ir geidžiama vartotojų. Štai čia jau atsiranda momentas, kai Google pakelia jūsų svetainę aukščiau natūralios paieškos rezultatuose.

Svetainė rodoma aukštai Google paieškos sistemoje, tai kodėl man reikalinga Google Ads reklama?

Vienas dažniausių stereotipų, jog jūsų svetainę ir taip aukštai atvaizduoja Google paieškoje, todėl jūs manote, jog Google Ads jums nereikia. Tai netiesa. Pažvelkite į Google paieškos rezultatus. Viršuje yra trys mokamos reklamos pozicijos. Jų išvaizda (angl. interface) beveik prilygsta natūralios paieškos rezultatams. Dažnas vartotojas jau nebeatsiria kur mokama reklama, o kur nemokama. Todėl jei jūsų svetainė organinės paieškos rezultatuose yra pirmoje vietoje, tačiau viršuje 4 mokamos reklamos pozicijos? Vadinasi 4 + 1, jūs esate tik penkti.
Dažniausiai svetainių savininkai tikrina vos kelis raktinius žodžius Google paieškoje ir tuo pasikliauja kaip galutiniu verdiktu. Tai, jog manote, kad žmonės prekės ieško tik trimis raktažodžiais, tikrai taip nėra. Google Ads reklamoje yra galimybė pamatyti visas vartotojų paieškų variacijas, o ten jų tikrai gausu. Vienur ieškoma „sveplai“, kitur pridedami papildomo žodžiai dėl kainos, geolokacijos, kai kur žodžiai sukeičiami vietomis, dažnai naudojami įvairūs sinonimai. Tad rezultate gauname, jog keli jūsų raktažodžiai leidžia pasiimti geriausiu atveju iki 60% paieškų rinkos, o dažniausiai ir mažiau.

AdWords reklama – ką keičia GDPR taisyklės?

GDPR (General Data Protection Regulation) yra bene didžiausias įstatiminės bazės atnaujimas susijęs su duomenų apsauga. Pagrindiniai įstatymo principai – apriboti duomenų saugojimo laiką, sudaryti galimybės vartotojui pageidaujant ištrinti apie jį sukauptus duomenys ir nekaupti nereikalingų ar perteklinių duomenų. Taip pat vartotojas bet kokiam vartotojo duomenų rinkimui, kaupinui ar naudojimui turi suteikti reikiamą leidimą tą daryti.

Su Google paieška ir reklama susijęs teisinis reglamentas leidžia tiksliai interpetuoti, jog paieškos raktažodžiai nėra asmeniniai duomenys ir šiuo įstatymu nėra papildomai apribojamos paieškos variklių funkcijos ir teisės įstatimine baze.

GDPR įstatymą ir taikymą praktikoje reikia naudoti tuo atveju, jei Google AdWords reklamą naudojate pakartotinės rinkodaros (remarketingo) arba konversijų (angl. conversion) sekimui. GDPR taikomas ir „customer match“ ir „store sales“ funkcijomis.

 

Trumpai kada reikalingas GDPR pritaikymas AdWords reklamoje:

– Remarketingui taikyti, turite gauti vartotojo aktyvų sutikimą, jog taikysite šį reklamos metodą (rinksite „cookies“, priminsite reklamoje apie savo paslaugas).

– Konversijų sekimui būtina gauti vartotojų sutikimą.

– „Customer match“ importuodami ankstesnių klientų duomenų bazę ir norėdami taikyti jiems pakartotinę reklamą, nuolaidą, turite iš anksto gauti atitinkamą sutikimą.

– „Store sales“, kai norite importuoti fizinės parduotuvės pardavimus ir sugreinti reklamos kaštus su fizinės parduotuvės pajamomis. Reikalingas vartotojų sutikimas duomenų panaudojimui.

 

Atminkite, kad pagal naujas GDPR taisyklės vartotojui turite suteikti teisę ištrinti kaupiamus duomenis. Tai lengviau pritaikome IT stiryje, elektroninėse parduotuvėse, tačiau fiziniuose įstatymo taikymo procesuose šis procesas dažniausiai reikalauja žmogiškųjų išteklių įsitraukimo.

YouTube remarketingas – 100% efektyvūs panaudojimo būdai

Dažnas verslas naudoja GDN  remarketingo kampanijas, tačiau užmiršta YouTube reklamos tinklą. Nr. 1 populiariausia paieškos sistema pasaulyhe yra Gooogle.com, nr. 2 yra YouTube vaizdo tinklas. Kodėl neišnaudoti antro didžiausio paieškos varikslio tikslingai reklamai?

YouTube remarketingo pranašumai:

  • Geresnis ROI (gaukite gerą rinkodaros grąžą).
  • Plati auditorija (reach), šiame tinkle galite pasiekti ypatingai didelę auditorijos dalį.
  • Efektyvi rinkodara. Mažos reklamos peržiūrų kainos.
  • Galimybės kurti atskirus remarketingo sąrašus vartotojams, kurie susidomėjo jūsų kanalu / video, komentavo ar paspaudė prenumeruoti.

Ko ne tik prieš metus įjungta funkcija – YouTube remarketingo sąrašai ieškantiems Google paieškoje. Argi ne puiku pasiekti tą pačią auditoriją, kurie  žiūrėjo jūsų video ir dabar ieško panašių produktų? Būtent šioje vietoje galima tikėtis mažos konversijos kainos ir geresnio ROI.

Vykdant Google AdWords reklamą, efektyvu taikyti ne tik reklaminių skydelių pakartotinė rinkodarą, bet ir pasinaudoti YouTube vaizdo įrašų remarketingo galimybėmis. Tai ypač efektyvu reprezentacinėms paslaugoms / prekėms.

Remarketingas – TOP 7 auditorijos, kurios veikia!

Interneto rinkodaros efektyvumas priklauso nuo to, kaip profesionaliai pateikiama informacija, interneto svetainės kokybės, reklaminių skydelių, marketingo tikslumo ir auditorijų. Tik visas priemonės naudojant profesionaliai, galima pasiekti geriausių rezultatų.

Įprastai vos 5% – 10% lankytojų svetainėje atlieka norimą veiksmą. Pvz. 2% – 3% lankytojų apsiperka (2 – 3 iš 100), 3% – 7% tikslingo ir kokybiško srauto atvedami į paslaugos puslapį, susisiekia. Net iki 90% lankytojų jums neduoda jokios naudos, tik didesnį lankomumą? Vadinasi Jūsų marketingas nėra profesionaliai išpildomas. Galimybė gražinti vartotojus ir dar kartą pasiūlyti tą pačią paslaugą kitaip / su akcija / su dovana – tai sprendimas, kuris reikšmingą dalį išėjusių svetainės lankytojų, padarys jūsų klientais.

Remarketingas – reklamos būdas, kai reklama rodoma tik tiems vartotojams, kurie jau lankėsi jūsų tinklapyje ar atlikto veiksmą svetainėje (pvz. užsiprenumeravo naujienlaiškį). Pateikiame TOP 7 dažniausias auditorijas, kurios veikia ir generuoja gerą ROI ir apyvartą / konversijų kiekį.

1. Paliktas krepšelis. Vartotojai, kurie apsilankė jūsų puslapyje, įsidėjo pirkinių į krepšelį, bet neapsipirkę paliko jūsų svetainę. Tokiems vartotojams galime rodyti reklamą su specialiu pasiūlymu, nuolaidos kodu ar paprasčiausiai priminti apie paliktą krepšelį.

2. Dinaminė pakartotinės rinkodara. Reklaminiai skydeliai, kuriuose rodoma reklama tik tų produktų, kuriuos vartotojas aplankė jūsų svetainėje, apie kuriuos domėjos.

3. Remarketingas naujienlaiškių prenumeratoriams. Svarstykite, kas prenumeratoriams būtų aktualu ir tai perteikite reklamoje. Pvz. naujausi produktai arba akcijos.

4. Pakartotinė rinkodara „bandytojams“. Auditorijas sąrašas – vartotojai, kurie parsisiuntė nemokamą bandymą (užsisakė „trial“ versiją).

5. Remarketingas buvusiems prikėjams. Vartotojai, kurie jau pirko, pasitiki jūsų tinklapiu, todėl puiki remarketingo auditorija yra buvę pirkėjai.

6. Blog’o skaitytojai. Vartotojai, kurie seka jūsų naujienas, skaito blog’ą, vadinasi jus žino ir suformuotas atitinkamas pasitikėjimas. Kodėl jiems nepasiūlius jūsų paslaugos / prekės?

7. Remarketingas atskiroms puslapio skiltims. Jeigu turite kelias paslaugas, kodėl nepritaikius remarketingo reklaminių skydelių atskiroms tinklapių skiltims? Juk kiekviena skiltis, tai gali būti atskira paslauga. Remarketingas diferencijuotas pagal atskiras paslaugas yra efektyvesnis.

Pakartotinė rinkodara, tai priemonė, kurią galime taikyti visose populiariausiose reklamos sistemose – FaceBook, AdWords reklamoje, LinkedIn ir kt.

Keičiasi FaceBook reklamos algoritmas – ką daryti?

Kaip ir Google reklamos platforma, taip ir FaceBook reklama ir turinio administravimas nuolat kinta. FaceBook komanda siekia kokybiškesnio vartotojų įsitraukimo, todėl skelbia šio socialinio tinklo pokyčius, kurie lies ir mokamą reklamą ir fanų ar įmonės profilių administravimą ir pasiekiakumą. Pagrindinis pokyčių tikslas – vartotojų didesnis įsitraukimas ir susidomėjimas FaceBook srautu ant sienos.

 

1. FaceBook grupės – išlieka gyvos ir aktyvios.

Viena iš opcijų – įmonėms kurti ir burti bendruomenę grupėse, ten aktyviai ir kokybiškai reikštis. Manoma, kad FaceBook grupių pasiekiamumas neturėtų ryškiai keistis.

2. Skelbiama, kad įmonių nemokama reklama bus dar rečiau rodoma.

Tai pagrindžiama, tuo, kad platforma turi įtraukti vartotojus ir sudominti, o ne spausti ant nemokamos reklamos. Teigiama, kad fanų puslapiai turės mažesnį pasiekiakumą. Tačiau ar kažkas keisis FaceBook reklamoje? Veikiausiai taip.

Pavyzdys – kai Google kompanija panaikino AdWords reklamos pozicijas dešiniame šone, reklamuotojų skaičius nepakito, o reklamos pozicijų sumažėjo. Ko pasekoje ilgainiui veikiausiai Google kompanija tik išlošė ir veikiausiai surenka net daugiau pinigų. Konkurencija liko ta pati, tačiau sumažėjus pozicijų skaičiui, įvairiose rinkose pabrango paspaudimų kainos ir reklamai reikia didesnių biudžetų.

Kas gali nutikti su FaceBook reklama? Panašiai kaip ir su Google reklama – nemokamas srautas taps mažesnis, o mokama reklama taps vis svarbesnė ir reikalingesnės norint išlaikyti pardavimus, tačiau ji tuo pat metu gali ir brangti.

3. Kokybiškas vartotojų įsitraukimas.

Trumpai tariant kokybiškas vartotojų įsitraukimas nuo šiol turėtų būti laikomas ne „like“ skaičius ar trumpi komentarai konkursuose „Noriu“. Kokybišku įsitraukimu bus laikomas ilgas komentaras. Toks turinys bus keliams aukščiau ir nemokamame sraute.

4. Video reklama – atgrojo savo natą?

Įvairūs šaltiniai teigia, kad turinio forma nebeteks reikšmės – ar tai video ar tekstinę, vaizdinė medžiaga. Svarbiausia tampa kokybiškas įsitraukimas.

AdWords Reklama – kas tai?

Google AdWords Reklama – marketingo priemonė Google reklamos tinkle. Tai puiki galimybė kontroliuoti įmonės marketingo investacijas ir matyti tiesioginę grąžą. Rodykite reklamą tik tada, kai klientams jos reikia! Taip reklamos efektyvumas padidėja ženkliai.

AdWords reklama, tai:

  • Reklama Google paieškoje.
  • Vaizdinė reklama (GDN).
  • GSP reklama (GMail dežutėse).
  • YouTube reklama.
  • Reklama mobiliose aplikacijose.

Kada Putinas puls Lietuvą straipsnis

Kada Putinas puls Lietuvą straipsnis? Niekada. Arba – kaip įtraukti skaitytoją pasinaudojant šiuo metu aktualia informacija? Ir dar galima kitaip – kaip „prastumti“ pranešimą spaudai?

Jei norite, kad jūsų pranešimas spaudai būtų patalpintas, turite praeiti žurnalistų patikrą, turite juos sudominti. Būtent žurnalistai arba skyriaus redaktorius sprendžia ar talpinti pranešimą. Žurnalisto sudominimui jūs turite tris galingus įrankius – antraštė, nuotraukos, pirmoji pastraipa. Visuose šiuose minėtuose punktuose rekomenduojama vengti tiesioginės reklamos ar komercijos braižo. Trys ginklai, kuriais turite užkariauti žurnalisto dėmesį. Atminkite, kad sėkmingai „prastumtas“ pranešimas spaudai jums gali sutaupyti vieną, kitą tūkstantį „pinigų“. Kaip pulti šiais ginklais?

 

Antraštė – galingas ginklas

Apie antraščių rašymą ir kūrimą galima daryti atskirus skyrius. Tai labai svarbi spaudos pranešimo dalis. Atminkite, kad iš dalies nedidelė dalis portalo skaitytojų paspaudžia ant jūsų straipsnio ir dar kiek mažesnė dalis perskaito visą pranešimą spaudai, bet antraštė kur kas galingesnė. Ji turi – intriguoti, perteikti esmę. Antraštė gali nešti skaitytojams svarbią žinią, net jei ir jie neatsidaro straipsnio. Geros antraštės tos, kurios masina ir tokios, kurios aktualios šiuo metu visiems. Tik atminkite, kad tai turi būti susijusios žinios panaudojimas su tuo, ką iš tiesų norite pateikti kaip komerciją. Tarkime „5 stiliaus patarimai pavasariui iš Mados infekcijos“ ir straipsnio pabaigoje – „patarimus žarstė renginyje dalyvavusi Vardenė Pavardenė „Batų parduotuvės“ specialistė“.

 

Ėi, žiūrėk čia!

V. Putinas (nuotr. www.reuters.com)

V. Putinas (nuotr. www.reuters.com)

Straipsnio nuotrauka yra tas ginklas, kuris greičiausiai sugeba patraukti portalo lankytojo dėmesį. Nuotraukas visada siųskite kokybiškas ir kuo labiau atspindinčias antraštę. Tačiau žiniasklaidoje veikia ir kitokio tipo nuotraukos. Įprastai, jei tai koks nors eismo įvykis, nelaimė, masiniai susirėmimai ar apsaugos kamera nufilmuotos muštynės. Veikia ir tai. O pastarosios dažniausiai yra ne tokios jau ir kokybiškos, tačiau perteikiančios „judesį“, „konfliktą“. Dar kitaip jas galima pavadinti „buitinėmis nuotraukomis“. Tačiau komercijai tai rečiau naudinga. Gerai veikia nuotraukos, kuriose yra įžymybės. Dažnai nuotrauka turi net didesnę galią ir sukelia didesnį susidomėjimą, nei straipsnio antraštė.

 

Įvyniojam į vatą 1% komercijos

Visur straipsnyje rašėte apie naudą, patarimus ir įdomybes, tai, kas intriguoja, bet jau pats metas imtis komercijos. O jos turi būti maksimaliai mažai. Iš ties, kuo mažiau komercijos ir kuo ji geriau užslėpta, tuo tai geriau veikia. Taip jau sudėta žmogaus sąmonė ir pasąmonė, kad jei jis mano pats kažką atradęs ir suvokęs, tuo jis labiau vertina ir pasitiki tokia informacija. Prie tokios informacijos galima priskirti ir „netyčia nutekėjusią“ informaciją. Niekam neįdomu, jei atsiųsite pranešimą spaudai „UAB „Šauni medicinos klinika“ įsigijo veido masažuoklį 3000“. Antraštę ir patį turinį reikia perteikti į naudos ar intrigos pusę. Galima tai išreikšti kaip patarimų ar problemos sprendimo formą. Tarkime antraštė „Lietuvaitės atrado būdą kaip išsaugoti jaunatvišką odą“ arba „10 patarimų kaip išlikti jaunai“. Ir tik prieš pat pabaigą įsukame naudingą patarimą, kurį „– komentavo UAB „Šauni klinika“ dermatologė Vardas Pavardė“. Arba -„– komentavo AdWords reklamos specialistai“. O gal rasite dar natūralesnių būdų?

 

Pranešimo platinimas

Rekomenduojama paruoštą straipsnį siųsti tik tiksliniams kontaktams ir tik tikslinei spaudai. Jei rašote apie stilingus batus, tai pranešimo nesiųskite specializuotam sporto portalui, statybų informaciniam portalui ir kt. Tačiau tokį pranešimą būtinai nusiųskite naujienų portalo pramogų skyriaus redaktorei ar žurnalistei. Svarbu suprasti tai, kad žurnalistai per dieną gauna krūvas pranešimų spaudai, jie užsiėmę žmonės. Siuntimas tiksliniam kontaktui svarbus. Taip pat labai svarbi jūsų siunčiamo elektroninio laiško antraštė (angl. subject), jei parašėte gerą straipsnio antraštę, tai el. laiško antraštėje būtent tai ir naudokite.

Slidi riba, kai nusiunčiate pranešimą spaudai ir po kurio laiko skambinate redakcijai, užklausiate ar pranešimas gautas ir patalpintas. Vienu atveju galite sulaukti papildomos straipsnio peržiūros ir jis sėkmingai bus publikuotas. Kitu atveju galite pasirodyti įkyrus ir toks pranešimas apskritai nebus atidarytas.

 

Yra ir daugiau svarbių gero pranešimo spaudai savybių. Rekomenduojama, kad pranešimas būtų nuo pusės iki vieno A4 formato lapo. Net jei ir labai įdomi informacija, tačiau tekstas per daug ilgas, redakciją gal ir sudominsite, tačiau lankytojai visko veikiausiai neperskaitys. Būkite konkretūs ir aiškūs. Pranešime naudokite citatų, taip pat remkitės ir pateikite faktinius skaičius, kurie įrodo jūsų teiginius. Nepamirškite siunčiant pranešimą, palikti daugiau savo kontaktų (mobilaus tel. nr., el. pašto), galbūt sudominsite ir jie norės daugiau informacijos. Kartais į pranešimus spaudai galima įtraukti ir atgalinę nuorodą. Pastaroji yra labiau seo paslaugos dalis.

Keletas papildomų patarimų kaip rašyti pranešimą spaudai:

  • Pranešimas spaudai turi būti aktualus – rinktis segmentuotus portalus ir žurnalistus.
  • Pranešimas spaudai turi būti – aiškus, pagrįstas šaltiniais, turtingas įvairiais aspektais (kad tema būtų paliesta kiek įmanoma iš daugiau įdomių pusių), logiškas.
  • Pirmoje pastraipoje pateikite sudominimą ir intrigą, kad norėtųsi skaityti straipsnį toliau.
  • Straipsnyje jei yra galimybė remkitės patikimais šaltiniais, autoriais, pridėkita diagramų ar įdomių nuotraukų, vaizdo įrašų.
  • Stenkitės pirmą sakinį pradėti įdomiau, nei tik standartinėmis frazėmis. Dažnai straipsniai ar pranešimai spaudai pradedami nuo bendrinės temos ir per daug greit pereinama prie produkto.

Papildymas:

Standartinė pranešimo spaudai struktūra: įvadas, dėstymas, pabaiga. Būtent įvadas turi būti intriguojanti ir įdomi dalis. Žurnalistai per dieną gauna dešimtis pranešimų spaudai ir tikrai nespėja perskaityti visų pranešimų spaudai. Tad sklandi ir įdomi antraštė ir įvadas turi intriguoti. O taip pat suteikti naudingos informacijos auditorijai. Pvz. antraštėje ir įvade vietoj pagrindinės žinutės „YYY įmonė pradėjo gaminti naujus produktus“, geriau yra sakyti „YYY rado sprendimą, kaip per 10 minučių mankštą kasdien, pagerinti savijautą iki 30%“. O dar geriau neminėti tiesiogiai įmonės pavadinimo, nes tai bus priimta kaip komercinė reklama. Pavadinimas galėtų būti įrašytas pranešimo spaudos viduryje arba pabaigoje.

Dažnai pranešimai spaudai yra rašomi ir publikuojami naujienų ar kituose nišinio turinio portaluose. Tačiau norint pasiekti maksimalų rinkodaros efektą, yra sudaromas kompleksinė reklamos strategija, įtraukiant Facebook, Instagram, YouTube, Gmail, Bing, LinkedIn, Google AdWords reklamą.