Šiandien, asmeninis gyvenimas ir darbas, beveik neįsivaizduojamas be naujausių technologijų. Jei ne kompiuteris, tai telefonas. Jei ne pastarasis, tai bent jau šaldytuvas, automobilis ar kt. Klausimas – technologijos palengvina ar apsunkina gyvenimą ir darbą? Turbūt dauguma iškart savyje atsakėte, kad tikrai palengvina. Jau vien bendravimas nuotoliniu būdu, greitas informacijos perdavimas, lengvesnis susisiekimas.
Technologijos palengvina darbą tuo atveju, jei tai tinkamai pritaikoma. Pradėsime nuo pavyzdžio. Pusmetis atgal. Veiksmas vyksta kirpykloje. Kirpėja, kaip visuomet bendraujanti ir mėgstanti išsipasakoti kas naujo. Šį kartą ne tokios džiugios nuotaikos. Kirpėja guodėsi, kaip tuoj už savaitės, jų kirpykloje, įmonės vadovai įstatys vaizdo kameras. Krūvos nepatenkintų klausimų ir nusiskundimų nuo „Kam to reikia?“ iki „Kaip mums dabar jaustis?“ ir net teiginių „Keisiu darbą!“. Fiksuokime faktą, kad iki tol kirpykla veikė puikiai, kirpėjos dirbo tai didesniu, tai mažesniu tempu (natūralu). Kirpykla ir visas kirpyklų tinklas dirbo visiškai pelningai. Interpretuokime, koks galėjo būti vadovų mąstymas? Darbas vyks našiau, uždirbsime daugiau pinigų, viskas bus puiku. O darbuotojai tiesiog pripras.
Matyt, kažkur gyvenime yra lygybė ir pusiausvyra. Jei taip puikiai sekasi „verslauti“, tai gal yra kitur problemų? O problemų pasirodo savininkai iš ties turi. Rezultatas – po pusmečio keli darbuotojai pakeitė darbą, jų vietoje dabar dirba neprofesionalūs nauji darbuotojai. Išlikę darbuotojai sąmoningai nesivargina pridengti trūkstamo etato darbų ir aiškiai tą išreiškia savininkams. Ir dabar jau girdimos naujos frazės iš kirpėjos, kita svarstyklių atsvaros pusė – „Savininkai man guodžiasi, kad jų vienas vaikas serga autizmu, kitam širdies ligos, o trečiam dar kitokios problemos. O man tai visiškai vienodai ir nebereaguoju į jos rūpesčius kaip anksčiau.“. Nekaltinkime šioje situacijoje kirpėjos. Žmogiškumas turi būti iš abiejų pusių. Užuot ką nors kaltinę, geriau pasimokykime.
Kas čia įvyko? Vadovai parodė nepasitikėjimą ilgaamžiais ir lojaliais darbuotojais. Gavo priešingą finansinį efektą ir darbuotojų trūkumą.
Ką iš to galime išmokti? Priimant sprendimus, pravartu atsižvelgti ir į darbuotojus, kuriuos tiesiogiai veikia šios naujovės. Juo labiau, kad iš tos pačios kirpėjos nuskambėjo protingi žodžiai „Užuot įstatę kameras, galėjo supirkti kondocionierius.“. O vasara ten iš ties karšta, skundžiasi ir klientai.
Nesvarbu ar tai būtų svetainių kūrimas, kurią naudos jūsų klientai ar vaizdo kameros ir kirpyklos darbuotojai, technologijos turi palengvinti darbą, o ne sukelti psichologinį stresą ir įstatyti į griežtus rėmus. Jei bandysite tiek fiziškai, tiek technologiškai sekti kiekvieną darbuotojų žingsnį, pasieksite neigiamo rezultato. Darbuotojai turi būti laikomi gana abstrakčiuose rėmuosi, o sėkmingus rezultatus reikia siekti kūrybiškomis, inovatyviomis užduotimis. Kaip tai įgyvendinti? Jūs įmonės vadovas? Tai Jūsų darbas. Galvokite!
🙂
Teko susipazinti su labai daug luisivetku e-parduotuviu.Pirma ir svarbiausia klaida, kuri labai krenta i akis, erzina ir numusa bet koki nora ne tik, kad pirkti, bet toliau dometis tos el.parduotuves prekemis- nekokybiskos nuotraukos.Ypatingai tas pastebima ivairiose rubu parduotuvese, ypac daug vaikams skirtu 🙁
Raudonaiti, pritariu jums ir dėl atmykivo per anksti, ir dėl nuostabios knygos. Beje, dabar yra parašyta atnaujinta Deilo Kernedžio versija Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką skaitmeniniame amžiuje ( Eugrimas ) tikrai puiki knyga, pagal kurią mūsų portale ir straipsnis parašytas: